Monday, February 2, 2009

WEDDING

Weekend cousin hubby kawin kat kg,Kuala.....lakiku org kuala bandar diraja...hehehe, So nak taknak kene la balik, Friday malam kitorg dah cabut balik dah.... Yg bestnye kat kg hubby aku ni diorg still amalkan gotong royong untuk kenduri kendara ni, tu yg best tu, asal kenduri jer mmg satu kampung turun la g tolong, bestkan, kat kg aku takde de bende2 gini dah, asal kenduri kendara sume org pun main catering je skg, mmg le senang sbb sume dah dibereskan, tak penat kan, tp kalo tgk dari sudut lain ade gak tak bestnye, ye la semangat gotong royong n kerjasama dah cam kureng kan.....tp aku tak g pun sbb jaga sibudak kecik akif ni kat rumah, hubby tak kasik g sbb nanti kaco katenye, susah org nak wat keje dok melayan dia, aku ok jer kalo takyah g...maklum ler aku pun malas penat ....maka tinggal ler aku kat umah melayan dak akif ni.....Akif lak asal hubby aku nak kuar terjerit2 nak itut....dia kemaruk naik moto atok dia...suke giler dia naik motor...tu yg pantang tgk org kuar...siap la terjerit2 dia ngamuk nak itut...sabo je aa...alaa lupe snap gambo akif naik moto....





Mase ni tgh tunggu rombongan pengantin,aku gerak dulu coz malas nak dok kat umah. kitorg ni pihak lelaki so pihak hantar rombongan ler...padahal nak hantar ke kg sebelah nun jer(kawin org dekat jer). Tp dekat kul 3 baru kitorg sampai rumah pengantin perempuan...kuang asam tul pengantin lelaki ni, lama giler siap.....Aku tgh menggembirakan akif mase ni...dia dah ngamuk sbb lapo giler.....aku tak bwk susu dia lak tu mase ni...sabo jer aaa..Turn ayah lak bg akif hepi.....aku pun dah lapo giler....rombongan tak gak sampai2 lg...


Takde byk nak cerita sbnrnye pasal kenduri ni sbb most of the time aku takde di tempat kejadian....aku jz pergi mase kenduri n mase makan jer, huhu...teruk tol aku ni....aku bukan taknak tlg or join tp akif ni asyik wat hal jer....time org nak makan time tu ler plak nak tdo, sudah nye dok je umah makcik aku kat sblh rumah org kawin tu n tidokan dia....sabo je aaa....






Hubby, akif n pengantin

Pengantin tgh karaoke, lagu jgn pisahkan....sporting giler diorg...

Aku snap gambo pun sikit jer, sbb pakai hp,camera tak siap2 gak lg hantar repair..bape taun ooii baru siap camera aku tu.....org lain sume kuar DSLR bagai, aku kuar hp..kui kui...malu jer....so snap sikit jer......
Akif tertido selepas kepenatan, dia baru pas makan satu pinggan nasik minyak...tekezut aku byk giler anak aku makan, nampak no lapar giler anak aku...siann anak mama

Ahad wedding sblh sepupu aku ler, tp xde gambo diatas sebab2 yg aku rase nak maki hamun jer....batt hp aku habis tp takleh charge...kuang asam tak..so no pics la....

Rase cam malang beno nasib aku nikan..hehehehe, sian tol...

I kene tag dgn mama zara(si ciut miut tu).Nanti i buat ek yati....thx...

3 comments:

Niza @ Anis said...

hi dear:) more AUTH COACH,LV bags n fossil & DKNY watches at cheaper than retail price!:)

thanks deaR :)

Nurhayati said...

ape Akif makan nasi minyak satu pinggan!!!! huhuhu mmg kuat makan hihi.. hmm kuat makan tu tanda nak membesar.. =)

faiz said...

biaq betoi akif mkn sepinggan!! sukanya dia... tue maknanya mama akif kena rajin2 la buat nasi minyak utk akif ek...