Tuesday, February 10, 2009

TOMMEE TIPPEE

Comelkan nama ni...TOMMEE TIPPEE......

Nak tau what is TOMMEE TIPPEE???? Sebenarnye aku bertemu dgn tommee tippee ni ketika berjalan2 g OU last sunday.....rancangan sebenar jz nak pergi makan...but dah alang2 sampai n org tak ramai so aku memanjangkan kaki ku untuk menjengah2 dan menerjah2 kedai disitu......hehehe

Diantara kedai yg ku terjah adalah Planete Enfants.....Mase aku masuk aku agak jakun sbb sales girl kat situ tgh tunjuk kan one costumer tu segala mak nenek stroller yg ade....and aku sgt tertarik dgn satu stroller yg padaku sgt unik...... yg uniknye ialah stroller tu bila dilipat sgt kecik jadinye walhal mase dibukak sgt bagak rupenye tau....tu sbb aku jakun...tp aku segan nak g tgk dekat2...so aku pung jalan2 jer la tgk brg2 lain...

Suddenly aku terjumpa tommee tippee ni.......aku pun membedek2 la si tommee tippee ni and aku tertarik ler plak.....nak tau sbb ape?sbb si tommee tippee ni bole diguna dgn 5 cara berlainan.......Meh tgk.....
Ni la tommee tippee yg ku maksudkan itu.....hehe




Tommee tippee setelah di buka.....yg diatas cawan tu adalah untuk cara pertama...sudah pasti la pakai puting......

Kedua; Ni untuk cara kedua. Sebagai ganti puting....akif sgt suke.....kehulu kehilir dia hangkut cawan dia ni...pastu buat konon2 tgh minum.....padahal takmo minum pun....pastu mula la sengih2 kat mama ni sbb nak tunjuk konon dia dah terror....

Ni cara ketiga......ni adalah ala2 nak ajar dia guna cawan.....tp ada dua cara, see lubang tu ade dua jenis, kecil and besar..so untuk permulaan gunakan lah yg kecil, pastu yg besar....selepas dah terror kedua2 cara maka bole la guna cawan terus.....aku mmg nak cari bende2 camni coz akif sgt suke perasan yg dia dah besar...suke sgt nak minum guna cawan..tp kalo dibagi mmg nak nangis mak ni sbb confirm abis lencun baju suar dia....penat makni haa...
Yang ni adalah cara keempat..iaitu belajar guna straw...dan selepas dah terror sumenye maka bole la guna cawannye sajer....

Baguskan......yg paling best sbb harganye murah sajer iaitu rm29.90. Sorry ler kalo mak ni jakun.....tp i likeeeee...........tommee tippeee...tommee tippee...i love u

No comments: