Tuesday, February 3, 2009

GESEK GIGI

Actually aku tak tau nak explain...tapi aku jz sebut gesek gigi je la.....kalo nak tau skang ni tempoh dimana gigi si akif dok berlumba2 nak kuar.....skg dah ade empat, 2 bwh and 2 atas...n semalam i found out ade 2 lagi nak keluar kat bhgn atas.....bagus2.....
Tapi yg buat aku tak tahan tu coz dia suke sgt gesek2 gigi dia....do u know what i mean....how to explain ek....dia suke laga2kan gigi gigi dia tu....n if korg faham what i meant ni n u know how it sounds bile gigi dgn gigi berlaga ni..eeeeeee.......mak ngiluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu..................
Tu je la kerja aku marah kan dia kalo dia wat camtu sbb aku mmg ngilu gler dgr....kuat lak tu bunyinye...i think akif cam tak selesa, mayb gatal gusi or what, but i hope its not his habbit....mati ler aku nak dengo dia buat bunyi tuh...ngiluuuuuuuuuuu....

Camne nak kasik dia stop buat bunyi tu ek?ade suggestion tak?

Tgh makan chipsmore

Malam semalam g C4 beli brg2 si akif ni,sian anak aku berasak2 dgn brg2..hehehe, tapi sempat lagi tu dok belek2 barang dlm troli tu pastu dia nampak chipsmore dia terus cakap "NAK", selagi org tak bagi selagi tu la dia bising dok ckp "NAK" NAK" "NAK NI"....adoih.....pening mama....sudahnye bagi jugak....

3 comments:

CiKaYu said...

saya panggil gatal gusi sbb nak kuar gigi baru...comel tul teruna awak tu duk dlm stroller...salam perkenalan...

nydia-mama akif said...

salam perkenalan...thx coz singgah ke my blog...

faiz said...

akif gatai gusi la tue...comey je dia duk kat dlm trolley tueh..hehe..