Friday, January 2, 2009

HAPPY NEW YEAR

Selamat Tahun baru pada semua.......As usual malam tahun baru harus lah nak pergi tgk bunga api...tp biasanye tak pernah pergi pun.....huhu, tp di sebabkan anak saudara aku si alisya ade kat rumah aku so laki aku ajak la pergi..aku dgn baju tdo je pun pergilah...ye la just imagine masa tu dah kul 11malam, budak2 ni tak tido2 lg....bising2 nak tgk firework nak firework, so dlm 11 lebih g la...tgk dari elevated highway je....mmg byk giler kete masa tu, Masa tu akif n alisya sgt excited nak tgk.....sanggup tu bersengkang mata walaupun dah nak midnite,masing2 mata dah merah tp still tahan...ku biarkan je.......

Sekali tepat2 12midnite, fireworks pun bermula...yg kelakarnye budak 2 ekor yg excited giler tadi terus terdiam...akif siap lentok2 kat ayah dia,peluk2 lg...si alisya lak tak moh pandang, asyik pandang tempat lain..lorrrrrrrrrrrrr yo yo ooo je tadi nak tgk......rupenye dua2 penakut..chittt....

Pas dah abis tu siap la....jalan jam giler, sejam lebih baru sampai rumah..padahal dekat jer...huh...

Pastu semalam pagi2 aku n hubby g dating kat tesco..hahaha,lawakkan.....bile dah kawin dating pun tempat tertentu je....actually nak beli brg rumah tp malas nak bawak akif, so tinggalkan dia kat umah dgn atok opah dia. Lgpun dia mmg tak interested nak keluar sbb kak alisya dia ade...main je kejenye.....bagus2....

SO kitorg pun berdating la berdua2an......since kitorg keluar berdua je mula la buat akitviti merepek....aku ajak laki aku buat fish spa....sbb tgk org buat cam best je..

SO kitorg pun buat la.....dah basuh kaki maka rendam lah kaki dlm air yg ade ikan byk2 tu...sekali ikan2 tu dtg hurung kaki..menjerit aku..geli gilerrrrrr ok.......aku mmg tak tahan......sgt2 geli,rase nak terkencing aku tahan geli.....mase ikan2 tu gigit kaki kite kite rase cam org cucuk2 geletek2 kaki kite tau......laki aku lek je....dia suh aku tahan, camne aku nak tahan kang aku terkencing kang baru satu hal...tp lama2 bile dah biase baru rase ok...tp rase geli tu ade gak lg tp bole tahan la skit2....tp bile dah abis rase cam ringan je kat kaki...so pasa sesape nak cuba silakan...murah je 20 minit for rm10 and 30 minit for rm15.






AKu yg tengah control geli.....cam tak berjaya je....terkepit2 lg...make up pun tak pakai..aku mmg malas nak pakai make up kalo setakat ke tesco...buat bazir make up aku je....



Tengok lakiku lek je.....

Sila abaikan bulu2 yg terpalit pada kaki itu, Itu kaki aku bukan kaki laki ku......gemuknye kaki aku kan cam jantan...... AKu mmg kaya dgn bulu kaki, kalo la bulu kaki ni bole dijual confirm aku pompuan paling kaya didunia ni (berangan tak habis). Aku mmg tahap malas nak shave dah bulu kaki aku ni sbb kalo harini aku shave esok tumbuh cam cendawan..terpacak2 lg....so aku malas dah.....

No comments: