Wednesday, January 21, 2009

GOODIE BAG

Actually this was my last week activity.....tapi baru sekarang nak post coz aku telah mengalami sindrom and virus yang bernama BUSY....aku benci bile aku terpakse membusykan diri....tapi bile tak busy pun menci gak...hehehhe..ape la aku ni....Ni la jajan nye, sikit jer sbb budak kat sini mmg tak ramai, tu yang ku suke tu...so tak byk kerenah

Ni la akibatnye apabile bekerja dgn pekerjaan yg melibatkan deadline, aku menci okeh, yang membenci kan aku tu sebab kekdg arini tender sampai esok nak submit...wey dey...ape ko ingat aku robot sehari nak siapkan....nak je aku mengamuk, tapi kalo aku mengamok aku kene hamok balik dgn bos aku sape nak jawab......tp aku rase sume kerja pun mesti ade deadline kan kan kan...kalo tak sampai bile pun kerja tak siap kan2..or takyah siapkan laa...huhu...aku pun dah mengong dah ni....

Last last Saturday kan birthday akif....so aku pun merajinkan diriku menyiapkan goodie bag ni utk diberi pada rakan sepermainan si akif kat nursery dia tu......
Goodie bag yang telah siap.....oyeeaaaa


Sekarang aku sudah tak busy sebab kerja ku sudah beres....jadinye aku nak pergi bersenang lenang sekarang...hehehehehe,

Nak g mane ek?jom mengulat kawan-kawan......hehehe

3 comments:

Nurhayati said...

happy belated Akif!!!
semoga jadi anak yang soleh..aminnnnn

faiz said...

hepi belated bday Akif!!! ada lg goodie bag extra..??? hehehe...

nydia-mama akif said...

Thx auntie yati....thx auntie faiz....goodie bag dah abish...tunggu present dr auntie2 jer...huhu