Friday, January 25, 2013

Operasi cari buku merah

Hari ni ai cuti.....dah alang2 tgh xde tender nak kene submit ni baik la I menggunakan satu hari ni dgn semenafaatnya dgn mengambil cuti.....tp cuti dok rumah je...xkemane2 pun.....
Ai dah plan hari ni nak buat operasi besar2an nak cari buku merah akif.....
Buku merahnye ( buku kelahiran) akif sudah ilang....huhu
Ai dpt tahu nak daftar sekolah rendah anak kene bwk buku merah tu.....hadoih....mmg satu hal la aku mencari buku merah budak ni....dah abis sume almari, sume laci, sume kotak digeledah tp xjumpe2 jugak lg ni....mane la menyoroknye buku merah akif ni...
Mase kite nak mmg xkan jumpe la.....dulu mase aku nak bwk aril g klinik buku nerah dia ilang..punye jenuh aku mencari skali yg aku jumpe buku merah si akif.....skg aku nak cari buku merah akif, buku merah aril yg aku jumpe...sabo je la....klo xjumpe jugak camne ye? Bole ke register anak2 without buku merah? Huhu.....

posted from Bloggeroid

1 comment:

Nurhayati said...

oo kena ada buku merah ke.
anak2 ni xde pun.
cmne kalau private