Thursday, January 3, 2013

First day akif g school

Disebabkan ni anak first g school jd cerita akif school kene la cerita secara besar2an...hehe...
Disebabkan aku xtau lg camne nak attach gambo kat sini so aku bercerita je la dulu...later baru disusuli gambo....
Mlm td aku mmg xberape bole tdo....haha ( mama yg over) ....
Akif bgn kul 7, ayahnye dah siap setkan jam dia....jam ni pun ade cite kelakonye...akif request jam loceng, katenye nnt jam bunyi dia akan bgn....pastu siap ckp nak jam yg ade telinga n kaki tu... (jam loceng zmn dulu tu yg skali bunyi satu kg dgr)....ni sume akibat terpengaruh tgk cartoon dia la ni....yg kelakarnye...bile jam tu bunyi lintang pukang dia lari sbb terkejut....hmmm....pulak....pastu siap dgn adik skali terjaga bunyi jam bising sgt...
tp nasib baik akif tak meragam bgn awal....bgn2 terus nak mandi....terus pakai baju..fuh lega xde drama....aku lak sebok buat bfast...skali suh mkn xnak....minum pun xnak....pulak dah....nerves le tu nak g school...sebijik perangai mama..haha
Sudahnye aku bekalkan sosej dgn milo...sekali milo lak tumpah...abis baju dgn beg sekolah dia....hadoih...
Sib baik ade baju lg selai.....mcm2 akif ni..
Settle sume antar g school and alhamdulillah akif ok....tp sekali si adik lak mengamuk...dia nak abam (aril sebut abang abam) dia....dah satu hal nak pujuk si adik....sampai skg dok cari abam dia...haha...sian adik....tu cerita first day akif g school

posted from Bloggeroid

No comments: