Wednesday, January 30, 2013

BIRTHDAY PARTY AT SCHOOL

Aritu dah buat party kat rumah, so arini akif akan celebrate bday kat school pulak....
He was so excited mase i dok packing2 goodie bag...
Dia ingt his freinds is coming to the house....
Bukan la abang....Ni party kat school ramai2 dgn kawan akif....
So smlm siapkan goodie bag utk semua kawan2 akif...50 semuanye...
Sekali tgh packing2 tak cukup 3 kotak air...
Upenye budak2 ni dah minum diam2...padahal dah beli lebih....
Tp ttp tak cukup jugak....geram jer...dah la mase tu dah malam...
Terpakse jugak la suh ayah g beli,
Memula ayahnye cam malas nak layan...
geram je ai tau.....
Pastu pakse jugak, takkan nak biarkan tak cukup...sian bdk2 nnt tak sume dpt....
Ai ni part goodie bag menjadi kepantangan kalo letak sweets, esp yg keras2 tu....huh,
Mmg tak suke betul....kdg tu g wedding, kalo bg gift sweets ni mmg aku tak hambik...
Kalo hambik nnt diorg nampak confirm nak...
Cam  haritu g alamanda, ade la 5-6 org cina pakai baju zaman dinasti ni dok bg gula2...sempena cinese new year kan...
Aku taknak amik, sekali dia bg kat anak2 aku sebebab sorang....hangin je aku...
Pastu lak dah pusing2 dlm mall, terserempak lg sekali dgn diorg, aku cakap tadi sudah dapat, tadi u dah bagi...bedebuk, sebeban lg dia letak dlm stroller anak aku....grrrrrrrrrrgeram jer aku...
Yg Akif & aril of coz la happy dpt sweets....Kesimpulannya aku mmg tak suke sweets...

Coklat takpe....aku bole terima, but no sweets...
So aku decided bg air kotak strawberry  dutch lady tu, bg cam sponge kek and coklat bar...
For cake plak nasib baik la aku beli yg dah siap and buat additional skit, tampal transformers atas kek tu...ade mcm2 gambar, ben10, spiderman, mcm2 la...
Aku pun tak tahu mula2....Sib baik la aku bertanye, so budak tu tunjuk album penuh dgn sticker ni...sticker ni bole makan rupenye...huhu, tu pun aku xtau...hehehe


Tak sabar nak balik nak tanye akif enjoy or not with his bday party........












 

No comments: