Wednesday, January 2, 2013

2013

Selamat pagi semua....hehe(padahal dah nak tengahari)
Dah masuk 2013....
Syukur alhamdulillah dengan segala kurniaan Allah SWT
Lama gak tak menaip ni...
bukan ape skg dah bertukar arah ke android....
Sekali taktau camne nak berblog from phone.....hampesss....
Aku mmg maleh nak menaip kat laptop ni...Lebih suke mencurah idea kat phone...so skang mati kutu jap....kene belajar dulu la nmpaknye...huhu
Akif akan start bersekolah esok, nampaknye rutin aku mmg akan bertukar 360 lepas ni....
Sblm ni bole releks2 masak lewat, g keje lewat...
Pasni tak bole dah..sbb akif akan start school kul 8pg....tadika je pun...
Last week, patutnye cuti seminggu, tp dgn
keterpaksaan rela hati aku ttp g keje 2 hari...hehehe, ade deadline,
Serupa cam tak cuti kan...hehehehe
Last week rumah jiran kene rompak, perompak masuk mase jiran tgh bukak pintu pagar....
giler cuak okeh.....kejadian berlaku kul 10mlm...awal lg kot...4 org bersenjata parang....bole selamba masuk...
TP yg pelik bole plak takde sape jiran  sedar, padahal dia ade anjing, dia ckp anjingnye menyalak....
tp xtau la nape kitorg tak perasan....
Sejak kejadian tu, asal anjing menyalak aku mesti terjaga, skali bangun tgk kucing lalu.....hmmm..sudahnye aku dah cam zombie tak cukup tdo..
Tp mmg kene hati2 skang ni.....
ok la, tahun baru semangat kene baru kennnn....hehehe
Nak sambung wat keje ...
Selamat bekerja sume
 
 
 


No comments: