Friday, November 9, 2012

MUSIM HUJAN

Sekarang ni musim tengkujuh dah bermula...
Setiap hari pun hujan...Dulu asal musim tengkujuh semua org pun sedia maklum kelantan terengganu akan banjir kan...
Tp skang tidak lg...
Di Kl pun banjir...
Semalam adik aku stuck kat pandan...tak lepas sbb banjir...sian dia, satu hal lak dok melangut tunggu banjir surut...haish...
Bila musim hujan melanda ni musim mengawan kelaparan pun melanda...
Serious, aku ni asyik la lapar tau...tak tentu masa...
Kekadang tu baru 2 jam makan nasik dah mengelupur lapar lg...
TU belum lg kire lapar waktu malam...
Kadang dah sedap2 tidur, terjaga, tetibe rase lapar..
Pastu rase cam jap jap tu jugak nak turun cari food sbb mengelupur lapar....
bahaya tul la...
Mmg tak bermakne dah aku sental inchloss ni..haha
Konon nak kurus...orang beli inchlosss, aku pun nak jugak...
Pastu org lain sental, 3-4 hari kurus,
Aku ni haaa, sental bagai nak terkoyak kulit, hmmm..jgnkan seinci, semilimiter pun tak losss...
Huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....
Tu la, makan tak beringat kan...semedang je mengelupur laparnye...
Padan muka aku kan..huhuhu
 
K la...nak balik dah....hujan dah reda kat luar tu...
Nak balik cepat sblm jam..
Minggu depan cuti the whole week..bestnyeeeeeeeee
CUti tp tak kemane pun..cuti saje2...cuti dok umah
Saje2 nak bina badan lg...hahaha
ok la..selamat bercuti 

No comments: