Sunday, November 18, 2012

Malam ke2 & ke3

Ok..ni sambungan kisah si akif tido bilik sendiri...
Malam ke2 akif tdo ade 2 kejadian terjadi...hehe, first mase dlm kul 1 pg camtu tetibe aku dgr bunyi bende jatuh...haaa, sudah, aku dah syak mesti akif jatuh katil la ni, tp aku tak terus g bilik dia, aku expect dia akan menangis or dtg bilik aku, tp after five minutes, still senyap je, so aku pegi bilik dia, mase aku sampaj bilik dia dia tgh panjat naik katil, lorrr...maknenye dia xsedar pun yg dia dah jatuh katil...and yg lg kelakar, dia bukan jatuh ketepi...dia jatuh kat bhgn kaki katil which is ade bakul mainan dia, means dia jatuh dlm bakul mainan...hehe...
Kejadian ke 2 dlm kul 4 pg camtu ujan turun lebat sgt...dgn guruh bagai, aku dah kesian mase tu sbb takut akif takut kan...tp aku tabahkan ati biar dulu..sekali tetibe dia muncul...dia ckp bunyi ujan bising sgt, dia xleh tdo, aku ckp tdo je la kat mama....

Day 3 alhamdulillah akif ok, tdo sampai pagi...,bagus anak mama

Sent from my iPhone

1 comment:

Nurhayati said...

hihi comel plak baca dia jatuh kat bakul mainan.. besar dah diakan..tak nangis dah. letak bantal or toto ke kan bawah tu. at least jatuh tak la sakit sgt :)