Wednesday, June 6, 2012

PENANGAN BANTAL BUSUK

Dah lama nak cerita kisah ni tp asyik lupa jer.....
Biasenye kite dgr budak2 ade bantal busuknye kan....
Tp org tua pun ade aku rase..hehehe,
Dari kecik bawak sampai ke tua.....cannot imagine camne kepamnye bantal busuk dia....
Ade sorg sepupu lelaki aku camtu la....
Dia ade bantal busuk, tak silap aku bantal busuk dia tu sampai ke lepas skolah menengah la dia dok cium, gendong kesane sini.....
Bantal busuk dia plak jenis tak bole dibasuh...kalo basuh siap dia marah...sbb aroma kepam tu dah ilang kot, so feel tu ilang nanti....
Tp satu hari tu mak dia ganti la sarung bantal tu sbb tak sanggup dah tengok peta penuh...bau tuhan je yg tau agaknye....huhu
Skali dia frust giler tgk bantal busuk dia dah tukar sarung....
Sejak tu terus dia xnak bantal busuk dia lg dah.....
Sampai camtu penangan bantal busuk rupenye...

TU cite bantal busuk...
Anak aku si akif pun ade teman tidur dia.....
Tp bukan bantal busuk....
Peneman dia is selimut di bawah ni

Aku beli selimut ni masa umur akif 3 tahun tak silap aku....
Dia suke sgt selimut ni sampai tetibe selimut ni jadi peneman dia..
Kemane pergi pun selimut ni yg dicari....
Nak tdo selimut ni mesti ade....
Nak minum susu pun selimut ni mesti ade.....
Kadang2 nak pergi shopping complex pun nak bwk selimut dia ni....hadoihh...

Nak tau ape yg dibuat dgn selimut ni?????????
Ok, dia akan gentel2 ujung selimut ni everytime dia minum susu and nak tido...
Kirenye tak dpt gentel selimut ni mmg dia tak leh tdo la...
Tp nasib baik akif ni takde masalah kalo selimut ni di basuh....
Sbb dia bukan buat selimut ni utk cium....tp utk gentel2....hehehe
Gitulan cerita si akif dan selimut dia....


1 comment:

Nurhayati said...

akif sama cam adikku.. dia ada selimut busuk.. syok agaknya dapat gentel2 kan time tgh minum susu hehehe