Tuesday, June 5, 2012

JATUH SAHAM

Semalam balik lewat sbb g buat facial......
Takde la lewat mane pun....kul 7 je pun...
Tau2 sampai umah hubby cite ptg tu si aril jatuh tergolek dot atas jalan raya depan umah.....
Hmmmmm....itu la upenye kalo si ayah ni jaga anak.......
Jatuh mase main lari2 dgn si abang depan umah.....
SI abang bila adik jatuh terus takut giler.....
Lari masuk umah n nyorok belakang pintu sbb takut aku balik nanti aku marah....hahaha
Kelakar pun ade, kesian pun ade....
TP akif ni dgn aku mmg takut giler....aku kan mak aka singa...huhu
Tgk macam xde la teruk, tp aku rase agak teruk jugak kot sbb kat idung tu cam kesan tergeser atas jalan......
Tp biase la, bila suh hubby and bibik cite mesti ckp xteruk...
Adik nangis kejap je katanye......
Cian anak mama.....dah jatuh saham idung & dahi dah tobek.....hehehehe
Pastu asal tanye mane sakit laju je tunjuk pala dia.....
Mintak simpati mama la tu...
Tu la notty lagi........

No comments: