Friday, June 1, 2012

CERITA DIHARI JUMAAT

Aku sedang mengalami sakit bahu super hebat....
Rase dia  like ade bende yg sgt super heavy duduk bertenggek kat bahu aku....
Serious, cam tu la yg aku rase skg.....Tp bile aku baring aku tak sakit...
Asal duduk aku akan start rase sakit skit2 and makin lama makin sakit sgt......
Tak tau la nape....bile cite kat my hubby dia ajak jumpe ustaz....
Ishhh...terus aku seram bile suh jumpe ustaz...apekah???huhu
Dah 4 hari camni and still tak ok ok lg.....
So ptg ni nak berurut.....gigih aku cari orang yg bole urut...search sane sini sib baik jumpe.....
Makcik tukang urut skg ni pun dah canggih okeh...hehehe
So ptg ni nak berurut...hopefully ok la.
Semalam g euromoda cari kain utk wedding adik aku ujung bln ni....
Dah beli 3 pasang semalam, tp yg sepasang tu yg aku minat sgt2 tu dia ade shiny2 yg jenis senang tertanggal and akan melekat2 kat muka bagai tu...
Aku suke sgt kain tu, tp bile aku balik rumah bentang atas katil hambik kau penuh katil aku dgn shiny2 tu..
Siap abis kene muka anak2 aku...aish tak bole jadi ni, kang abis aku dgn anak2 aku berkilat2 kang...
So td g tukar baju, sib baik bole, tp dah tukar aku cam tak berkenan le plak kat baju yg aku pilih ni....
Haishhhh, tak suke tul la..aku mmg part pilih kain baju kurung mmg spoil, mesti tak kene je dgn aku...lantak la, malas nak pikir, skg nak kene cari tailor plak...ade ke lg yg sudi terima tah, dah la dah dekat nak raye kan....harap2 ade la...
Weeekend ni nak settlekan baju for hubby dgn anak2 teruna aku tu plak...kan style kawin skg kene bertema bagai...mase aku dulu takde de tema2 ni, pakai la ape saje, janji berbaju and janji tak hover dari pengantin...hehe..
tu je nak cite...





No comments: