Tuesday, November 3, 2009

SI DEBAB

Statement ini untuk membuatkan saya gembira.....Ye la mak mane tak happy tgk anak sihat dan kuat......hehehe



Memang akif nampak sihat sejak ada maid ni, ye la makan minum adalah sgt terurus ( alamak kantoi plak,nampak sgt maknye tak urus makan minum anakku ini)hehehehe....BUkan tak jaga , cuma kurang skit jaganye itu...ye la, penat wehhhh...tu la pasal aku respek tul org yg bole jaga anak sampai 8-10 org, lek je...aku baru sorg dah tercungap2...







Hai...saya la sidebab...



Laki aku plak jenis suke perli2...bile aku ngeluh tak larat jaga anak dia pun mula la buat statement kasi aku sakit jiwa,bukan sakit ati okeh terus sakit jiwa...sbb statement mmg sgt pedas....dia ckp "TU LA, SAPE SUH DAH TUA BARU NAK KAWIN.." sakit jiwa okeh.....huhu.






Lihatlah perutku yg boyoi..



Bila aku merayu2 nak maid, dia kasik syarat bagai lak....dia cakap make sure dah ade maid masak tetap u...baik BAPAK,bisa diatur dong.....hahaha,




Makanye sejak ade maid ni mmg akif sgt terurus,membesar bagai johan...tu yg aku happy sgt skg nih....Gambar ni diambil masa balik kampung aritu, balik kampung sebab nak tgk rumah atok...ye la atok and opah akif kan g UK, so takde org kat rumah,jadi aku la ditugakkan untuk jaga rumah sekali sekala....si akif ni plak sampai je rumah atok dah meluru masuk pastu terjerit2 panggil atok....sian pun ade tgk dia...mesti akif rindu atok n opah kan tapi tak tau nak bagitau mama...hehehe,cian anak mama...

Mane atok and opah nihhh....

tolong mama siram pokok bunga atok....





Abis basah lencun


atok opah di london...

3 comments:

Nurhayati said...

yer la Akif dah naik sket kan.. sronok tgk anak sihat dan happy.. yati pun balik umah lepas keje.. penat nye.. baru anak sorangkan.. hihi

nydia-mama akif said...

betul tu yat...kadg2 balik rumah bukak je pintu terus penat...bukan penat buat kerja tp penat tgk kerja yg nak dibuat...hehe

faiz said...

bulatnya perut akif... comey je.. alhamdullilah..hopefully suma dah terurus skrg nie nydia ye..hehe..