Friday, November 13, 2009

AKIF SIPEMBULI....

This picture taken masa we all pergi klinik gg aritu.....ok ini adalah gelagat akif yg sgt membuatkan hati emaknye panas + malu+ cuak+tension....


Masa tunggu turn jumpa doctor of coz la terpaksa melayan kerenah siakif nih....kebetulan ade la plak set memasak2 kat klinik ni...of coz la budak2 suka kan...selain akif ade la sorg budak anak pak arab ni...anak pak arab ni lg beso dari akif...garang seh...siap bwk kayu pastu ketuk2 kat tgn dia ala ala gengster gtu..aku cuak gak...bantai di tibai siakif...naye je....
Mereka ni sgt la tak serasi okeh....bile budak tu datang kat akif, akif jerit2 marah...tak suke...budak tu plak bile tgk akif pegang pinggan ke ape ke mainan kat situ terus rampas dari akif...akif mmg sgt pantang orang amik brg dari tangan dia...ha kau siap la dia menjerit2......aduh satu hal aku nak handle budak 2 orang ni. Mak dia kat dalam, ;laki aku pun kat dalam....atenye aku ni la sorg2 jaga budak dua org nih....

Pastu aku pujuk2 suruh akif main sama2 baru la okeh skit, nak main sama...tapi kejap saje okeh...pastu dah gado balik...adoi pening weh....Sekali tgh budak akif ni pegang pinggan and budak tu rampas pinggan tuh sekali tangan akif dengan selambanye tampar pipi budak tu okeh....
Ya allah terdiam aku....budak tu dah pegang pipi dia dah...dah cam nak nangis dah...adoih....
Terus aku marah si akif...and terus aku tarik budak tu pujuk dia....nasib baik la budak tu tak nangis...kalo tak naye aku nak menjawab dgn mak budak tuh....Walaupun aku tau akif pukul tu tak la kuat mane, tp tak baik okeh buat gitu...

Akif ni since dok rumah perangai dia sangat berubah la.....dah tak friendly, sgt kedekut, posessive,hmmmmm..kene do sthg la...tak bole biarkan anakku ni terus begini...

1 comment:

Nurhayati said...

ha amik ko kena sedas dari akif.. sape suh rampas mmg kena penampar la jawabnye hehe.. ape pun sian budak tu kan.. haha tapi nak gelak jugak

yati rasa kalau main sama2 ngan tak rampas2 akif takka jadi camtu.. akif kan good boy