Thursday, August 20, 2009

HARI SENTAP KU

Semalam adalah hari sentapku...dah la akif demam,so isnin and selasa cuti sbb ulang alik g klinik buat neb akif....ya allah ramainye umat kat klinik,tiap kali pergi mmg ramai org...Pastu plak mak ni mmg penat tahap dewa 19 (tolong kasi can saye merapu ek)....so semalam merajuk dgn lakiku....so siap2 terus kuar g kerja,tak salam tak cium sume,tak berkata sepatah haram......

Tapi yang membuatkan ku sentap sbb lakiku tak tau pun aku ni tgh merajuk dgn dia...dia boleh lek sms gurau2 lg...serius aku sentap dibuatnye....kenape ler lelaki ni tak alert langsung haaa????takkan nak tunggu aku terbalikkan rumah tu baru perasan yg aku tgh marah......Sakitnye hatiiiiiii...

Sudahnye terpakse bgtau yg aku tgh merajuk dgn dia, boleh?????????????????Nak merajuk pun kene bgtau dulu.....kalo tak samapi kesudah la dia tak paham.....


** nak bgtau skit la,hari ni patut last day aku minum juvanex tu...tp 2 kali aku skip sbb mak tak lalu nak telan...so esok baru habis....cepat la abis....tp i can see the different la....i perasan kulit i lembut skit (skit je la),tp tanye laki aku dia ckp takde ape berubah pun,sama je (hangin tak?). pastu selulit2 yg ade dah ilang la....wah kagum la....pastu skg berry ku dah ok la...WAHHHH...
So kalau ade yg belum cuba n nak cuba sila la......

3 comments:

faiz said...

ahahah..nie mmg kelakar..merajuk pun kena kasitau dah kes parah la nie nydia oiiiii....sabor je la bebyk ek...btw, harap2 akif dah sihat..

nydia-mama akif said...

tu la faiz...sakit ati giler...grrrr

wan muliani said...

lelaki ni mmg..sgt xsensitip..

bf yani pon same..tu belom kawen lagi...gerammm!!!!

ops tibe2 emo..tumpang lalu ye akak