Friday, August 21, 2009

BILE MAK APAK BERFOYA-FOYA...

Semalam akif telah dipos ke kampung.....ayahnye yang hantar sbb ade keje kat ipoh so suruh dia letakkan akif kat umah atok....

Bukan ape aku nak rehat sekejap, sbb penat sgt,sampai nak melangkah pun tak larat(saje bg statement over skit)......tp mmg penat sgt2...
So dah alang2 akif takde sini,so mak apak nye pun perasan bujang jap and pergi berpoya2.....huhu,lgpun kan kelmarin aku merajuk....harus le laki aku pujuk kan...kalo tak hadap ler muncung 14 aku tuh....
Sebenarnye dah lama teringin nak makan kat johnny's ni...tapi nak bawak akif g makan steamboat ni jgn harap la....kang bukan ayam yg masuk dalam periuk tu,silap2 dia yg dalam periuk tu (ishh...ngeri lak aku dgr).....So semalam kitorg makan ler kat johnny's tuh....
Muka happy dapat g berfoya-foya...
Sampai dua periuk..giler tamak...hehehe,2 periuk sbb aku nak sup lakiku nak tomyam...tapi sup tu free sajo
Lepas makan lak lakiku bawak g buat refleksologi...wahhhh.....bestnye......tp aku ni kalo org urut kaki mula ler geli geleman......tp nyonya ni pandai la pulak,bile aku cakap geli dia akan urut kuat lg so xde ler rasa geli tu dah...ooo,camtu upanye....

Rendam dulu kaki dalam air panas ni....panas giler okeh air ni...nak bagi aku melecur ape

Ni kaki ku.

Mask kene pakai okeh...merbahaya sekarang ni.....aku nak hirup udara pun cuak,kalo bole tak nak tarik nafas kalo jalan kat luar....

2 comments:

faiz said...

wah..wah..wah...sungguh hari berpoya2 sedunia nieh..hehe.. pe lg nydia..time nie la best nak g shopping kan..kan..aman.....

wan muliani said...

ahahah bole lak nk tarik nafas kat luar

bestnye pg johnny's..bulan pose ni makin byk lak ngidam nak mkn

ish2 nafsu nafsu syuhh ko dari sini=p