Tuesday, May 12, 2009

YES ! yES! YES!

Yes! I am so happy because last night my fav team in The Amazing Race won the race...huahuahua...sukenyeeeeeeeeeeeeee

Saya mmg suke sgt dgn team tammy and victor si adik beradik lawyer nih.....mmg harap sgt diorg menang....berdebar aku nengok sampai abis tau...giler punye suspen......Mase aku tgk diorg team yg last skali siapkan task mase dlm air tuh aku dah tension dah sbb cam xde harapan jer...sekali hasil kebijaksanaan memory si victor tu terus diorg mendahului dan menjadi juara....bestnyeeeeee.....
Aku suke sgt team si adik beradik ni sbb si Tammy ni sgt lah penyabar orangnye. mmg penyabar giler okeh...abangnye si victor tu mase mula2 masuk sgt la poyo, dia je yg betul, pastu ngelabah, pastu hangin satu badan sian tau tammy ni asyik kene marah je dgn victor, dia bg pendapat pun kene marah..sivictor ni nak org dgr ckp dia jer....haa korg boleh tahan camtu?kalo aku ler dah lama aku ketuk kepala dia.....tp tammy ni tak dia diam je kalo victor marah dia....sampai la ke minggu ke berapa tah yg task cari peti harta karun tak silap aku team diorg nih tak jumpa2 peti tuh sampai la si tammy ni bersuara, dia ckp bende tu mayb tempat lain tp si victor nih yg degil nak mampus ni marah2 tammy ni tak nak dgr nasihat tammy sampai ler sudah nye mmg betul tempat yg tammy cakap tuh..ha tu ;la ko degil sgt tak nak dgr cakap org, padan muka...
And after that incident victor terus berubah.....dia terus jadi cool and sgt la baik dgn adiknya tammy nih.....tu yg aku suke sgt tammy nih,dia bole tahan sabar sampai boleh merubah sikap abgnye tuh......betul ke aku citer nih?rasenye betul ler..kalo salah sori..hehehe
Bukan senang okeh nak ubah perangai orang kan.....yang lg best diorg dah menang..yes yes..hehehe

2 comments:

Nurhayati said...

aduhai i tak tgk pun amazing race kali ni... tak tau nape tertinggal ketapi ni.. huhuhu

nydia-mama akif said...

hehe...bz sgt kot...