Tuesday, May 19, 2009

AKIF AND ATOK

Akif dah pandai sebut atok...dgn bangganye dia akan tepuk tangan everytime dia sebut atok....suke giler dia...Ni gambar akif and atoknye semase wedding my cousin kat penang ahad lepas....semalam amik cuti konon2 nak dok penang lama skit so dapat ler pergi jalan2..tp apakan daya byk sgt rintangannya....

Bley plak elok2 je haku sampai penang sekali aku period.....terus hilang mood aku nak bergumbira,aku kalo period mmg sengsara,sakit ya hamat....org cakap kalo dah lepas beranak takde period pain dah,kenape aku ade lg?huaaaaaaaaaaaaaaaa.......
Pastu pulak mood akif sgt tak ok dari pergi sampai ler balik sampai le balik kl ni....seksa okeh,sume bende tak kena, sudahnye buat je la ape yg patut.....
Gambar pun tak byk...nak bergambar camne, aku dok terkepit2 menahan sakit je,sudahnye aku duduk jer...nak arap lakiku amik gambar..bertuah....dia cukup tak suke
Pengantin..........ni pun ambil dari tempat aku duduk..dah diorg dok depan aku lama sgt aku snap je la gambo




AKif tgh mamam...





Akif and atok..sgt manja and sangat mengada2 okeh bile dgn atoknye


Sebok dgr orang tua bersembang...

Nanti ade mood saye update lg.....

6 comments:

wan muliani said...

yani pon kalau period mmg senggugut terok..ramai y ckp pas kawen hilang rase tu...tp bile dgr cite akak ni...

MENGGERIIIIKAN!=(

nydia-mama akif said...

hehe...mayb lain org lain kot...tp akak mmg tak jalan..same jer...adoih adoih

Nurhayati said...

oo kesayangan atok yer.. mesti la manja kan.. cucu pertama ke Akif ni?

nydia-mama akif said...

cucu lelaki pertama and the only cucu yg ade kat malaysia yat..tu yg jadi camni...tension je tgk bile dia dah makin mengade2since tinggal kat kg aritu....

faiz said...

amboiiii akif..makin sihat duk ngan atoknya ek...maklum la cucu atok kan nydia...

nydia-mama akif said...

betul faiz..makin sihat dah akif sejak dok dgn atoknye..nak dukung pun tak larat dah..