Friday, May 22, 2009

RAMBUT OH RAMBUT

Rambut ku sudah bikin aku gila...dah tak terurus...cam orang gile aku rase...Sudahnye lunch hour tadi g kedai rambut favourite ku n zassssss.....selamat,Potong pendek terus....

Pastu disebabkan sclap aku byk giler terus buat treatment...So far saya sgt berpuas hati kalo potong rambut kat derrick and team ni...tak penah lagi ler aku balik aku nangis ker mengamuk ke hape ker...sedih woo kalo potong rambut tak jadi....meroyan pun bole tau...

Before this aku selalu potong kat niko...tp selepas kejadian rambutku dipotong jadi cam cendawan, serik haku tau...cipan tul.

Dah la mase tu aku tak pakai tudung lagi...mau tak meroyan aku sekali tgk rambut aku dah cam rambut abu bakar elah pun ade....tang tu jugak haku hangin....pastu suh dia alter balik sudahnye ntah jadi ape... bengang giler..


Tp skg saya sgt happy.....ringan rasa pala,dah la rambutku lebat ya hamat....thanks to



Dalam banyak2 bende tisu je ko bagi...bagi ler syampoo ker,hair dryer ke....kedekut tul

1 comment:

faiz said...

ala nydia..tingin la nak nengok rambut baru tue.. kes gunting rambut x menjadi nie, baper kali dah kena kat i..ngamuk2 i dibuatnya...last sekali jumpa satu saloon kat kajang..apa ntah nama x ingat la plak..baru puas hati..ni nunggu rambut tue jd elok balik nie..berjanggutttt...