Thursday, February 11, 2010

HARI YANG TAH APE-APE

Hari ni mmg mcm2 hal....

FIrst, mase nak pergi kerja tadi, elok je aku masuk kete, aku tgk laki aku cam bg bahasa isyarat kat anak aku kat kete sblh.......laki aku kat luar kete and anak aku kat dalam ..... haaa..sudah....aku dah syak ade bende tak kene..
So keluar balik kete and mmg betul, akif locked the car and closed the window......haa..sudah...anak aku terkunci dalam kete..kunci also kat dalam.....akif ni mmg sgt pantas bab belajar bende2 gini...he knows how to locked the car...he knows how to start the engine and he knows how to close and open the window, he knows segala mak nenek function wiper bagai.....lengkap sume....esok bole amik lesen memandu okeh....haha
So laki aku dari luar terpakse guna bahasa isyarat suh akif tarik tempat lock tu.....akif buat muka selamba kodok je.....giler seram aku dah...mmg pikir nak pecah cermin kete je mase tu...kunci lagi satu ade, tapi tak tau mane letak...nak cari confirm berejam......so baik takyah
AKu dah mmg cuak giler......Laki aku terus jugak suh dia bukak,...siap bg instruction bagai.....yg siakif kat dalam ingat ayah dia buat lawak bodoh kat luar kete tergelak2 kat dalam kete...BAGUSSSSSSSSSSS...
AKu dah start panic, picture2 mmg tak snap ler...tak terpikir pun...kalo aku terpikir pun mau hp aku kene campak dek laki aku...hahaha.....anak terkunci dalam kete ade hati nak bersnap2 lg...mmg cari nahas...Nasib baik la ntah camne mase aku nbak masuk dalam mintak tlg kat parents aku tetiba laki aku cakap DAH.....aku tgk tingkap dah bukak...nasib baik la....
Second....Dah tentu2 la aku dah lambat g keje arini kan...sbb incident akif kunci kete...so pecut terus g keje....sekali traffic light kat simpang nak g bukit jalil rosak...BAGUSSSSSSSSS
Setengah jam je kat situ.....
Last but not least.......Lawyer aku yg aku mmg tak suke and menyampah plak buat hal......rupenye docs yg aku dah hantar berminggu2 lepas tu tak sampai kat dia...so dia hantar balik kat aku suh sign balik...wey....ko ni dok zaman batu ape?ko dah tau docs tu tak sampai apesal tak call bgtau aku...aku ingt ko diam maknenye sume dah settle la....ish...mmg panas hati aku la.......aku tak suke tul la....
Ok la...hati masih panas....tu je nak cakap...

No comments: