Monday, October 19, 2009

MENGHILANGKAN DIRI

Lama tak jenguk blog kawan2..macam2 cerita rupanya....tu pun tak semua saya jenguk lagi....Saya tak kemane cuma duduk di ampang puteri ni haa sbb akif kene admit.saya duduk kat ospital dari selasa sampai sabtu...akif kene broncolitis(betul ke eja tah) again. Tapi this time penangannye hebat skit sbb akif dah besar...jadi mmg kene kerah tenaga 24jam sbb dia asyik meronta je bile nurse dtg bg neb and buat fisio..ya allah tuhan je la yg tahu,abis sakit2 badanku sbb dok bergelut dgn dia...nurse 2-3 org pegang pun tak lut...abis sume dia tendang...kuat tul anak aku sorang ni...



Bukan tak nak online kat ospital tp lappy lakiku plak buat hal.....mmg boring giler la idupku diospital...



But alhamdulillah akif dah ok skg.....And nasib baik la maid yg kutunggu tu muncul tiba. Jadi skg aku rase lega skit....walaupun badan still penat2 and sakit2....

Keseluruhannya service kat ampang puteri ok la,nurse ok takde pun sombong....see tak luak pun gigi kalo jadi nurse yg senyum 24jam...tak paham y sesetengah ospital nurse kene masam mencuka 24jam, pastu garang cam singa..why haa? why?aku tak paham tul la....susah sgt ke nak senyum???????

Tapi ade juga yg aku tak puas hati....yg aku tak puas hati sbb ade certain people yg dtg melawat ni main masuk ikut suke hati je...ade yg datang kul 1-2 pagi pastu selamba je bersembang cakap kuat2 ...ello...ko tau tak time tu anak aku nak tido?takkan la tak bole paham.....ya allah aku rase nak maki je masa tuh....takkan la bende camtu pun nak kene ajar..serious aku hangin okeh.. but yang lain ok la....anyway thx to auntie2 yg doakan akif....thx u all

4 comments:

wan muliani said...

moga akif cepat sembuh...

kadang2 xfaham sikap ngan org ni...akak ok la lagi private..kalau gov punye hospital..dorang siap berumah tangga..anak2 berlari...aduh mcm xfaham je keadaan org y saket tu

faiz said...

laaa...hai..padan la lama senyap..kesiannya akif..hopefuly everything dah ok ye nydia...

take care and alwiz b strong ok..se'strong' akif..hehe..

Emilia said...

semoga cepat sembuh ye akiff..mamanye pun kena jaga diri juga... :)

CiKaYu said...

alahai ciannya akif. speedy recovery akif, nanti boleh main semula. u also, take care of your health too...akif need you!