Monday, October 12, 2009

HARI YANG MENCABAR

Bukan harini je mencabar..arini masuk hari 3 hari mencabarku...sebab akif and ayahnye tak sihat..akif demam and doctor kata ade infection...yg ayahnye cirit birit....dah masuk hari ketiga cirit birit ape cerita...dah naik lembik lakiku.....berat badan siap turun 2 kg tu..kalo la beratku yg turun alangkah bahagianya.....
Akif kalo demam + batuk mmg kene pergi buat neb la....so berulang alik la g buat neb.....harini aku cuti coz nak jaga anak n lakiku....aku pun dah naik lembik..ye la mane nak layan anak aku lg laki aku lg(eh, lakiku takyah dilayan sgt)...tp kalo dahkan lakiku lembik aku ni ler sorg2 jaga akif..tu yg naik lembik tu,nak dukung la,nangis2 la,nak tu la ni la....adoi aii...
Tapi jap tadi pergi buat neb doctor bagi surat suruh jumpe paed....sbb doctor kata akif kerap sgt kene bulan ni..ye la 2 kali tau akif kene bulan nih, doctor suruh buat x-ray....adoiiii,
Aku bile dgr camtu dah susah hati coz aku risau...paling risau kalau kene admit...Dah la tu mak abah ku takde kat sini,kat oversea..lagila aku syahdu..aku kalo ade problem pape aku mmg nak mak abahku ade disisi....alamak termengalir lak air mataku tetiba....sob sob..
Harap2 akif takde pape la...kawan2 tolong doakan akif ok ek

4 comments:

faiz said...

nydia - insyallah kita doakan yg baik2 utk akif ok.. kes cirit birit nie actually, i pun dgr 2, 3 org my fren kena.. agaknya musim2 raya nie byk mkn rendang kot..

anyway, u take care and be strong ok..

Anna said...

hai nydia- lama tak singgah sini..btw..i doakan ur akif sihat selalu..maybe perut tak sedap la tu..salah makan kot..insyaallah he'll be ok..u pun jaga diri u jugak k.. :)

CiKaYu said...

sabar je lah ye...skrg ni tgh musim sana sini tak sihat. insya'allah everything will be ok. just take care of yourself...

Emilia said...

natrah pun buat neb 2 hari lepas, kesian akif, cepat2 sembuh ye :)