Tuesday, July 23, 2013

Operasi settlekan baju raya

Semalam hubby ade buka puasa dgn supplier kat tony romas pyramid....ntah camne, tetibe "ting" aku dpt idea nak ikut sekali....tp aku g buka sendiri with budak2 n bibik la.....
So msg hubby..sib bek dia setuju blk umah jap pick up kitorg...hehe...
Kalo nak tau aku mmg xpernah handle both akif n aril without my hubby...yess...never, kalo kuar bawak akif sorg je pernah la .....sbb dua2 ni melasak mmg x hingat..hubby pun mmg xberani nak lepas aku dgn budak2 walaupun bibik ikut...tp semalam dia setuju...mayb sbb dia pun ade around that area....
Dalam kereta pun dah start drama....bantai dua2 tdo....dah la xbwk stroller...
Sampai pyramid..adik xnak jalan ..nak dukung sbb nak tdo lg....fuhhh
Pastu teringat kete trolley tu..so g sewa jap...bantai sikenit ni xnak naik....sudahnya pulang balik....so aku berjalan sambil menggendong sidebab ni....sampai gigil la tangan..sudahnya dok dulu kat kerusi.....dah lama skit tgk mood aril dah ok baru start jalan blk....fuhh..sib baik dah ok....tp bile mood ok siap la dia punye lasak......tak dok diam.....dah cam tarzan aku kat pyramid smlm...tp ttp bersabar...
So misi semalam nak tambahkan skit baju n suar raya akif n aril....sib bek dapat juga cari walaupun aril buat drama lg xnak try suar...geram je aku...
Pastu berbuka dekat georgetown white coffee..settle berbuka aril nak plak naik kete trolley tu..g la sewa...bawak jln2 jap...ingt nak cari kasut skit...aldo tgh sale..skali xde size plak....sbb kakiku size 28 1/2...susah tul nak cari.....
Sbb xdpt kasut..punye hampa msg hubby ajak balik.....
Mencabar giler bawak 2 hero ni.....

No comments: