Tuesday, July 30, 2013

Cerita cuti panjang

Cuti punye panjang...3 hari....xtvt mcm2..tp seketul gambar pun xsnap....giler malassss........dah hp asyik si aril main..pastu bila bat abis dia campak je hp mama ni....dah menggagau mencari merata2 xjumpe....kalo ade batt bole jugak buat missed call...ni batt xde nak cal mende...mmg menggagau la cari....

Khamis mlm terus balik tapah.....nak bersahur kat kg....jumaat plak lepas solat jumaat terus balik kuala sbb nak berbuka dikuala.....esoknye sabtu balik tapah balik sbb buka ramai kat tapah....buat bbq bagai....tapi tu la..seketul gambo pun xde...huhu....maaf je la ye...

Ahad...dlm kul 4 tolak balik kl blk sbb hubby ade berbuka dgn client kat royale chulan.....
Ikut ati aku mmg malas je nak g....aku mmg malas nak berbuka kat hotel...serious.....alasan utama sbb aku jenis xbole tgk mknn byk2...nnt automatic selera aku tertutup......
Tapi sbb hubby ckp sume client bwk family...maka ku gigihkan juga mengheret kakiku pergi....food dia biase2 je....
Aku mkn pun sikit je....

Sekarang ni berbuka dah start membeli jer...huhu
Kemalasan dah melanda....huhu
Sahur pun dah 2 hari nyaris xterbabas...5.30 baru tersedar....hadoih...
Nak update blog pun nak malas balik...aritu rajin sekejap....pastu senyap balik...hehe..k tu je nak cerita

No comments: