Friday, June 10, 2011

MR BEAN.........


Ok...actually nak bercerita pun tak tergamak ni....sedih sehhhhh.....sob sob....

Sblm tu nak tanye skit boley....ade tak sesape yg anaknye sgt meminati

MR BEAN???????????????????











Kalo xde alhamdulillah la...

Kalo ade senasib la kite yer....sob sob...(sedih lg)

Ye, anakku si akif tu sgt la meminati Mr Bean okehhhhhhhhhh

Sikit2 Mr Bean, sikit mr bean....

Kalo dapat tgk Mr Bean cite lain mmg tak layan.......

Kalo tgh minum susu pun boleh tersedak sbb lupe telan air tu dok bertakung dlm mulut..see, betapa taksubnye dia...

Kalo layan Mr Bean ni, gelak dia over tak hingat...sampai golek2 okeh...

Padahal yg ditengok tu bende sama yg diulang 80 kali.....

Aku tak paham nape la dia tak jemu2 tgk mr bean nih....

And aku rase tahap dia sukekan Mr Bean ni agak parah gak okeh.....

Ye la, korg bayangkan siakif ni sgt la tak suke potong rambut......

MMg tak suke okeh...sebab dia penggeli, takleh sikat kene telinga or leher....

Mula la geli geleman cam org kene geletek...

THats y dia tak suke gunting rambut...

So kalo potong pun mmg sampai meraung2 la......

Sampai ayahnye pegang2,marah2...which aku tak suke tgk that situation...

So solution...dah lama dia tak potong rambut, rasenye dkt setahun boleh....

Tp ntah camne aku dpt idea bulan lepas utk potong rmbut dia...

So aku ckp....

"Akif...nak tak mama potong rambut mcm MR bean?"

And u know what he said..............

He said "Nak Nak Nak mama............boley?????????????

SO tang2 tu jugak aku potong.....selamat.......

So skg ni everytime nak potong rambut tu je la caranye......

Penangan Mr Bean okeh.....


Lain situation:

Baru2 ni aku rebonding rambut.....huahuahua...

Rambut aku mmg dah cam kak limah ok....aku pun mmg tak sanggup tgk dah...

So rebonding la jawapannye....

So bile akif tgk rambut baru aku dia pun terus memuji aku...

Dia cakap ape tau????????

"Mama..............Cantiknye mama.................................



Macam MR BEAN..................boleyyyyyyyyyyyyyyy??????????????

Sampai hati anakku samakan aku dgn Mr bean.............<&%^$#^&*(


Yg latest pg tadi...

Mase aku tgh baring atas katil sambil layan si aril, tetiba akif tegur aku...

"Mama...perut mama besar la......"


selambe okeh ckp perut aku besar.....

Pastu yg takleh blaa tu boleh tak dia ckp.......


ADE MR BEAN DLM PERUT MAMA.........................

Huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.........


Korang bayangkan la.......tak habis2 dgn Mr Bean.....

Tension aku okeh...


Pasni aku nak memulakan operasi memboikot mr bean....

taknak bg si akif ni tgk Mr bean dah...

Menci Menci Menci....





No comments: