Monday, June 6, 2011

BIRTHDAY HUBBY.........

Skg ni asal sebut birthday je terus terngiang lagu birthday kat channel disney,.....

NI la penangan kat rumahku tetiap hari mmg cartoon n cartoon n cartoon....

Muak okeh........tp masalahnye si akif ni tak muak2 lg.......


Hari ni 6/6 is my hubby bday....

Happy bday sayang.....

Celeb mmg takde ler,

Laki ku bukan suker celeb2 ni....

Kalo tak la aku yg buat or aku yg pakse mmg non ado la.......

Tapi bday lakiku nih mmg aku malas nak celeb...hua hua hua....

Kejam tak kejam tak...

Tapi sbnrnye laki aku lg kejam okehhhh.....

LAst month our anni dia takmo hadiah,

AKu dah gumbira....

Sekali few days ago dia bgtau dia nak hadiah bday + hadiah anni...

BOLEY?????


Dia nak satu adiah je....jam jugak...tp harga masyaallah...double triple harga jam aku aritu.....

Menyampah tol.....ade agenda upenye laki ku eh.....

Takpe Takpe......tak aci tol......


Lakiku ni mmg ade satu peel....

Kalo nak nak yg betul2

Kalo tak dpt ke or tak cukup duit to get ape dia nak...takyah beli lgsg......

Haaa...tu dia laki mak.....


AKu takde hal......biase2 je pun takpe....yg sedang2 saje pun no hal......see...sape yg banyak songeh skg ni.....

Laki ke pompuan....huhhhhh....


1 comment:

Nurhayati said...

Happy Belated to en asben
moga panjang umur dan dimurahkan rezeki.
jam?? memang jam dorang lagi maal dari jam kita haha


weh sama la kita, tv kat umah tu mmg katun 24jam.
nak muntah jua.
plak skang ni dah ada channel babyTv, zara n aliah sgt suka.