Tuesday, September 15, 2009

HOW COME?

How come tetibe plak aku ade sakit gastrik ni????? HAzab okeh....

Asalnye aku kene cirit birit buat kali yang kedua semalam.....Yang aku peliknye apesal bile aku kene cirit birit laki aku elok jerrrr......Padahal ape dia makan aku makan.....ishh
Tapi yang aku kene semalam mmg hazab laaa....dah la ulang alik masuk jamban jer bepuluh kali....Pastu sudahnye aku buka puasa and telan pil chirit taun tuh.....
Lepas jer aku makan terus tersumbat montot aku...taknak berak2 dah...kentut pun taknak....
Pastu mula la perut aku memulas2 cam nak giler...kejap2 dia datang...kejap2 dia datang...mase dia memulas tuh ya allah tuhan je la yg tahu....

Nasib baik la laki aku baik hati jaga aku smlm...thx ayang..
Sudahnye petang tu g klinik and doctor cakap aku kene gastric...lorrrrrrrrrrr,ape cite ni...tak penah2 aku ade gastric.....
Tapi mmg sakit gilerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr......

2 comments:

Nurhayati said...

huhhu nak wat camne kan.. menda nak datang.. hmm ada gastrik ni jgn tahan kalau sakit.. nanti lagi teruk.
take care!

CiKaYu said...

gastrik ni boleh kena bile terlalu banyak asid dalam badan. sebab tu elok kalau sekali sekala detox badan. buang toxic dlm badan. bile kena gastric ni mmg sakit.