Thursday, July 9, 2009

NYUM NYUM


Nyum Nyum ni words yang akif suke gune kalo dia nak makan......Bile nak makan jer becok la mulut dia dok nyum nyum nyum nyum.....
Last week (alamak,cite dah basi baru nak citer hari ni...hehehe) kitorg g atria...serious boring giler atria nih.....konon nak g levis sale tu la, kalo tak atria ni pun tak pernah dengar......
Tapi mmg hampa g levis sale ni, sbb saiz ku enggak ado...yg menyalak nak g aku tp yg beli lakiku...sabo je la.....dia mmg tak lari dgn levisnye...ko tunjuk la brand lain ape pun balik2 levis gak dia cari.....suar pompuan mmg murah giler RM80 pun ade..aku tgk minah2 yg skinny tu borong sampai 3-4 helai sorg.....jelesnye haku.....menyampah.....tp jeans lelaki takde yg murah punggg....murah pun kit je dari harga asal...tp laki ku nak beli jugak lantak dia la kan......

Seperti biase bile hasrat aku tak sampai mula le aku merapu nak cari bende lain,disebabkan cam xde bende yg aku bole beli kat atria tu so aku cari kedai makan..patut dah tau ko g beli jeans takde saiz terus takde selera makan...takpun ko rase tercabar and terus taknak makan 30 hari...ni tak, aku lg nak makan...takde kesedaran tul aku nih...huhu

Sekali terpandang la satu banner ni tulis Restoran Sri Pinang: offer,char keu teaw rm1.70.(eh lupa RM1.70 ke RM2.70 eh?tp lebih kurg gitu la). Dah murah mmg laju ler nak try kan...kirenye tak sedap pun takde ler rugi sgt .....

SO we ordered kueh teau dgn nasi goreng nenas...
I tell u nasik goreng dia mmg sedap giler.....habis licin licap aku makan.....mmg sedap la...aku kalo food tu setakat so so je maleh nak cite ler...tp kalo sgt sedap or sgt tak sedap mmg akan ku hebahkan...huahuahua



Ni la nasik goreng nenas itew...mula2 ingt nasi goreng yg dalam bekas nenas tu...ropenye gini jer...skali ngap terus sengap..sedap nak mati...speechles


Ketiau murah itew...tp sedap gak ooo

Airnye bandung cendol dgn teh tarik...teh tarik ni lakiku le gatal order..takat teh tarik aku pun tau buat..ape raaAkif terjerit2 nakkan air bandung tu..ye la warne warni excited ler dia....Lagi satu nak cite kitorg lepak kat area sofa....santai le konon kan,sekali akif yg mmg tak reti dok diam ni g panjat sofa kat belakang dia tu pastu dia terbalikkat badan dia nak ke sofa org belakang tuh, ala2 nak buat summersot,.terkejut beruk org belakang tuh,tu pun nyaris ayahnye sempat sentap kaki akif..kalo tak dah tergolek bawah meja org belakang tu agaknye,..sorry ye org belakang,,anak aku ni mmg over skit.....

Bile dah minum, sejuk mule buat muke gtu..pastu badan dia buat aksi geli geleman tuh...tu trademark anakku...

***Sebenornye nak cite food tu sedap je....hehehe

No comments: