Tuesday, February 17, 2015

Jatuh katil

[image_0

Malam td sofya jatuh katil.....
Ya allah..bederau aku...xtau camne dia bole jatuh..padahal dah hadang keliling dgn bantal...tp bole plak jatuh...
Menjerit aku tetiba kul 3 pg dgr bedebuk pastu suara sofya menangis....aku mmg dah menggigil xtau nak buat ape...ayahnye dari bilik sebelah berlari terus amik sofya dari aku....tak lama pastu sofya xnangis dah....bukan main ceria plak..siap ajak main...
Rasa lega skit tp tetap xsedap ati...risau..
So far sampai malam ni nmpak sofya ok...tp td sblm tdo dia muntah skit mayb sbb lepas minum susu aku xburp n terus dukung dia pastu dia nangis pulak...entah la....arap xde pape.....tgh monitor lg isau..tp sofya alhamdulillah nampak ceria je...

Ya allah arap xde pape anakku ya allah...

posted from Bloggeroid

No comments: