Thursday, February 6, 2014

Bag pakai seatbelt



Ok....harini nak share skit camane cara aku letak bag di dalam kereta ketika drive sorang2....

Kita kan selalu sangat dgr tentang kes org pecah cermin kete n tarik bag just in 2-3 second kan....mmg giler seram....especially bila pernah happened pada adik aku 2 tahun lepas...

So dari situ aku mula rase mmg xsecure la nak letak bag kat passenger seat....ramai gak yg suggest letak tempat kaki....
Tp aku lebih selesa letak sebelah n aku pasangkan seat belt kat tali bag aku....
Cam aku kete kecik so bole la pasang je ke seatbelt ku....utk kete besar bole la pasang seat belt passenger tu...

Aku xde la nak kata confirm selamat dgn cara camni....tp sekurangnya mayb bole melambatkan si penjenayah tu nak ragut bag kita kan.....

Wat masa ni mmg camni la cara aku buat setiap hari.....mmg mintak simpang sgt bende2 camni dari terjadi.....

posted from Bloggeroid

No comments: