Tuesday, October 8, 2013

Mainan favourite akif



Ni la mainan favourite akif skang ni....btainstorm...
Main ni tak jemu2, aku lak yg naik pening tgk mainan ni...huhu...
Pening sebab everytime nak main aku mmg akan monitor, dah siap pesan kalo mama xde tak boleh main sbb takut si adik buat hilang blocks2 ni...dah pernah hilang dulu, bagainak giler aku mencari satu rumah....si aril ni mmg pakar menyorok barang especialky kalo barang tu abang dia punya......

So kalo nak main mmg aku mesti ada, pastu yg buat peningnya ialah mainan ni bukan sesenang mana ye kengkawan, kene banyak berfikir skit..aku ni part kene berfikir lebih2 ni mmg lemah skit.....tu yg sampai pening2 tu....tapi so far banyak jugak yg akif bole buat....dia mmg enjoy main bende2 blocks ni...termasuk la lego...dua bende ni mmg favourite dia...
Kalo dapat main mmg leka sangat2...

posted from Bloggeroid

No comments: