Saturday, December 15, 2012

Goodbye nenen

Ni la teman setia aril selama almost 2 year...selama 2 thn ni aku rase dekat 10 biji puting aku beli, eh lebih rasenye...sebab dia suke sgt gigit putingnye...asal geram digigitnye putingnye, tau2 tgk dah nak putus putingnye.....
Semalam aku baru perasan yg aril dah x isap putingnye....rasenye dah dekat sebulan dia dah lupekan putingnye, sbb aritu aku beli skali dua, sekaliiiii....dlm mase 2 minggu je dedua putingnye nak putus...wahhhh, ini sudah lebih...xkan tetiap minggu mama nak beli puting....bankrup mama dik...so aku biarkan je & tak beli puting baru...
Dari situ adik start lupe puting dia.... And now adik mmg officially stop isap puting....sib baik la tak susah nak bg adik stop dgn putingnye.....
Tapi agak kesian kat aril sbb gigi dia jarang kesan isap puting...hehe, cian adik...

No comments: