Friday, February 25, 2011

FINALLY................BERJAYA JUGAK

Fuhhhh..............setelah berpenat lelah dan jadi tarzan sejak sabtu lepas akhirnye berjaya jugak akif shi shi kat toilet dgn sendirinye hari ni................suke sgt.........
mmg sgt menguji kesabaran nak ajar akif ni shi shi and poo poo kat toilet.........sbb si akif ni sgt la malas nak g toilet..............walaupun mase pakai pampers dulu,kalo dia dah poo poo dlm pampers...dia bole diam jer, taknak bgtau yg dia dah poo2 sbb dia malas nak g toilet nak cuci.........tension okeh......
tapi disebabkan dia dah besar and since aku tgh cuti bersalin ni.........so aku mmg nak ajar gak dia poo2 kat toilet sblm aku masuk kerja............n alhamdulillah...after seminggu berjaya jugak shi2 dlm toilet.......cume poo2 so far belum berjaya....takpe mama bg mase..........
Tp jenuh la kene jerit,kene cubit dgn aku............try gak cara lembut,pujuk bebaik, tak jalan langsung.................dah mamanye bertukar jadi tarzan, terjerit2 baru la menjadi sikit....................
Skg ni aku ckp dgn akif yg aku promise akan belikan dia robot kalo dia shi2 dlm toilet...............dah lama dia nakkan robot nih...........so kalo dah berjaya poo2 dlm toilet baru mama beli okeh............good boy........

No comments: