Friday, June 12, 2009

IMAGINARY FRIEND

I baru dapat berita my 3yr old nephew ada imaginary friend....serious aku agak seram dengar..mane tak seram kalo tgk budak ni cakap sorg , tak pun cakap kawan ajak g main, or tu kawan nak makan...haaa kooo.....mau terbayang,ish betul ke ni. or terpikir camne ler rupa imaginary fren budak ni...huhu
Tapi bile sebut pasal imaginary fren im so sure mase u all kecik dulu pun mesti ade imaginary fren kan...kalo nak tau saya pun ade,but its more like imaginary enemy....mmg enemy aku pun...bukan kawan....
Ceritanye bermula masa kitorg adik beradik start tdo asing, tak silap masa tu dah besar dah..dah 6thn camtu kot....so my dad beli la katil sorg satu, tp still tido dalam bilik sama la cume katil masing2,ye segalanye bermula di mana setiap malam, bile tgh malam jer aku nampak satu group orang kenit panjat kelambu aku...ramai tau, dalam 10-12 org camtu..dia panjat kelambu aku sbb nak ke bahagian atas kelambu aku, bile dia dah sampai kat atas diorg pun start la projek diorg....diorg buat cam atas kelambu aku tu rumah diorg,start la pasang unggun api pastu memasak dalam periuk belanga....org kenit tu ala2 org zaman batu la....pastu bile sampai satu mase tuh ade la 2-3 ekor org kenit ni akan turun and masuk dlm kelambu aku...nak tau ape dorg buat?diorg bukak stokin aku(ye kitorg adik badik tdo sume pakai stokin mase tuh....tp setiap pagi bile bgn pagi stokin aku mmg takde kat kaki dah,kakak aku n adik aku punye stokin elok je kat kaki).......makpak aku cakap aku ni tdo lesak sgt....So aku pun cerita le kat sume keluarga aku alkisah org kenit yg cabut stokin aku ni..haa kau sume org gelakkan aku.....sabo je la,
Tapi mmg betul....mmg aku nampak org kenit tu..mmg tetiap malam diorg lepak atas kelambu aku..and pernah kekdg diorg dah tanggal stokin aku pastu diorg gigit2 manja kaki aku....tapi aku tak pernah le plak bangun ke sergah org2 kenit tu sbb aku takut.....patutnye aku sergah je kan....Selalunye bile diorg datang aku akan tgk je dari celah2 bantal aku...
Sampai satu tahap tu aku dah tak tahan aku cakap kat abah aku aku taknak tdo pakai kelambu dah, so lepas je aku tak pakai kelambu maka org kenit tu pun ilang...tak tau la mane perginye dah.....
Jgn ler gelak dgr cerite saya,tp mmg betul,sampai skg aku tak bole lupekan kisah tu.....
Kepada sesiapa yg ade imaginary fren silalah tulis kisah korg lak bole tak..saje nak share...kirenye cam aku tagged korg ler ek...sila ler cerita tau sume......hehehe

No comments: