Monday, September 15, 2008

kanji for akif -episode 2

Hehe...cam drama swasta lak..ade episode episode............

Actually aku nak cite pasal sambungan cite aku bekalkan kanji akif friday aritu.....sedey aku....akak nursery ckp dak ni xmo gak makan kanji tu.....cett...

laki aku balik keje aku pun citer aaa yg akif xmo kanji tu......kebetulan laki aku bwk balik bubuq lambuk...sekali laki aku saje je suap akif mase laki aku tgh syok layan bubur lambuk ni....sekali dia nakkkkkkkkkkkkkk..siap nganga2 nak lagi......ish...aku ckp jgn bg byk2..ye la dgn masinnye,dgn segala herba,lada itam sume..mane ley....

tp from there aku tepikir mmg si akip ni nak something yg betul2 ade rase........ye la aku masak kanji dia aku takde la taruh gaam byk2,agak2 ade rase skit je...cosider not masin....

So the next day kitorg blk kg.....aku dgn semangat tanpa putus asa...meneruskan usaha aku tetap memikirkan resepi2 yg membolehkan si akip ni makan....at last aku tepikir nak buatkan dia sup.....sup ayam.......

setelah aku masak sup ayam n nasik aku blend semua skali...n akhirnye yihaaaaaaaaa................aku berjaya,akif nak makan...abis satu mangkuk...kire byk gak pada aku......epinye mama......

hehehehehehehe.............sengeh sampai tinge....

No comments: